Відпочинок у В’єтнамі: пам’ятки фото і опис

краси Сапи

В Сапі, нас зустрів не тільки гід, але і група жінок в красивих національних костюмах. На них було приємно дивитися, вони посміхалися і чекали нас. Пізніше ми дізналися, що вони належали до етнічної групи хмонг.
Етнічна група хмонг

Насамперед гід доставив нас в готель, де була можливість прийняти душ після поїзда. Це було як не можна до речі. Як з’ясувалося в розмові, що прогулянку по красот Сапи, ми з подругою представляли інакше і тому взяли тільки літні кросівки.

Нам повідомили, що взуття повинна бути серйозніше, так як підемо по вузьких глинистим стежками гірської місцевості, джунглях. Довелося купувати в готелі черевики. Вони були просто необхідні тому, що йти по мокрій, від дощу, глині ​​в гору, було слизько і багато хто з нашої групи падали.

Група складалася з 10 чоловік різних країн: Італії, Бельгії, Англії, Литви, Шотландії, Китаю, Америки.
Ми рушили в дорогу. Види відкривалися приголомшливі, пейзажі гірських вершин і долин, рисові тераси. Здорово !!!

В Сапі для мандрівників відкривається можливість не тільки помилуватися красивими пейзажами, а й познайомитися з культурою місцевих етнічних груп, їх всього вісім. Розрізняються вони за кольором традиційного одягу. Вони зберегли свої основні традиції і стиль будівництва житла.

У невеликих селах, розсіяних по долинах і горах північного регіону В’єтнаму проживають етнічні групи хмонг і ДЗАО. Жінки цих груп нас зустріли в Сапі, як тільки ми приїхали.

ДЗАО, виділялися червоними головними уборами. Етнічну групу хмонг, відрізняли вишиті наряди синього кольору. Вони більш численні і практично безграмотні, є бідною етнічною групою даного регіону.
Жінки групи ДЗАО

Саме жінки групи хмонг і супроводжували нас весь день, подавали нам руку в важких місцях, на слизьких підйомах, при переходах через гірські річечки. Деякі з них трохи говорили по англійськи.
На стоянках, де група могла перепочити 5-10 хвилин, вони вишивали невеликі вироби, які пізніше і продавали.
Жінки групи хмонг

Було дивно і кумедно спостерігати, як люди в горах пересуваються: місцеві їздять на байках і не тільки по одному, а й сім’ями.

Перший день ми пройшли по гірських стежках 16 км при температурі 32 градуси і 100% вологості. Місцевий ландшафт: джунглі, рисові тераси, села, бамбукові гаї.

Прийшовши до фінішу, ми були ледь живі, що не можна сказати про супроводжували нас жінок. Якщо ми йшли в черевиках, то деякі з них йшли в гумових шльопанцях, та ще й подавали нам руку на складних підйомах))). Вони, супроводжували нас тільки до одного з сіл (10 км.), Після чого попросили купити якусь річ.

Спочатку, я хотіла просто віддячити грошима, але вони категорично відмовилися і попросили вибрати і купити виріб. Це мало і багато хто з нашої групи вибрали навіть не одне.

Проходячи повз одного з сіл, ми ледве-ледве «відбилися» від дівчат, що продають стрічки. Те, що ти купиш у них одну або дві, не гарантує, що від тебе відстануть. З завченими англійськими фразами вони будуть супроводжувати тебе до сусіднього села)))

Все це незабутньо.

Нарешті ми дійшли. За час нашого шляху група згуртувалася, всіх виручав англійську мову, так і спілкувалися. На нічліг зупинилися в будинку однієї з місцевих сімей, нас чекав душ, вечеря і особистий матрац в загальній кімнаті, на другому поверсі.

Замовляючи екскурсію, ми з подругою вирішили для себе замовити екологічне бунгало, чому в той момент були дуже раді. Воно було в 10 хв. ходьби.

Екологічне бунгало – це дерев’яний будиночок з двома ліжками, з чистою постіллю, душем і туалетом. Це те, що треба після походу 16 км. по гірських стежках.

Вранці, вийшовши на терасу, ми опинилися серед рисових полів, пташки співають і з усіх боків чути півні. Красотища !!!

Поснідавши і зустрівшись з групою, ми знову вирушили в дорогу. Нам треба було пройти ще 8 км по гірській місцевості.

Поїздкою ми залишилися задоволені, але було складно, згадався похід двадцятип’ятирічної давності, по Алтайським горах (4 категорія)))

Порада. Замовляючи екскурсію, обов’язково поцікавтеся складністю маршруту. Продумайте, яку взяти одяг і взуття, який спосіб ночівлі вибрати. Після дводенного походу, ми з подругою пошкодували, що не виділили день для огляду самого міста Сапи.

Після екскурсії, попрощавшись з групою ми поїхали, на заздалегідь замовленому автомобілі, і ввечері були в своєму готелі в Ханой.

Вранці о 8 годині, ми повинні були їхати в Нінь Бінь. Але нам довелося відмовитися від поїздки, тому що там теж треба було підніматися в гору, а ми ледве-ледве рухалися після Сапи)))

Порада. Після Сапи залиште один вільний день і тільки тоді плануйте наступну екскурсію. Тоді обидві екскурсії будуть вам в задоволення.

Увечері, ми попрощалися з Ханой і сівши на місцевий нічний поїзд вирушили в Хюе.

Хюе – стародавня столиця останніх імператорів

Рано вранці наш поїзд прибув в Хюе, вийшовши з нього ми обидві подумали про те, що ще раз на місцевому поїзді їхати не хотілося б. В купе, на столі вночі, промишляла мишка. Нам потім весь час здавалося, що десь хтось по нашим тілам повзає))).

На Хюе ми з подругою виділили два дні, цього було достатньо. Зупинилися, в центрі сучасної частини міста, в 20 хвилин ходьби від імператорського палацу в готелі Cherish Hue Hotel 4-е *. Відмінний готель і дуже вдале розташування для огляду головних визначних пам’яток.
Палац імператора в Хюе

Хюе – це колишній імператорський місто з безліччю палаців і храмів. На жаль, після В’єтнамської війни, від його величі залишилося небагато. Але треба віддати належне, що реставрації ведуться постійно.
імператорський палац

Сучасне місто, на дві частини: старий і новий, ділить «Ароматна річка». Вона є однією, з визначних пам’яток цього міста.
В’єтнам – «Ароматна річка»

«Ароматної», вона називається тому, що на ній ростуть величезна кількість квітів. Річка, досить широка, квітів ми не бачили і аромату від них не відчули, але запах був нормальний)))

Старе місто являє собою величезну цитадель, з безліччю безцінних пам’яток минулого. Архітектурний комплекс налічує близько 300 будівель. Він визнаний пам’яткою світового значення.

У перший день нашого прибуття в Хюе, ми оглянули сучасне місто, його архітектуру. Вона відрізнялася від архітектури Ханоя. Вулиці та пішохідна частина були ширше, вдома не такі вузькі, більше парків.
Вулиці в Хюе

На одній з вулиць, біля школи зустріли піонерів. Вони радісно розмовляли між собою.
Піонери у В’єтнамі

Другий день ми присвятили старому місту, заглянули на азіатський ринок і пройшлися вздовж «ароматної» річки.

Побродити по імператорського місту було досить цікаво, багато старих фотографій імператорської сім’ї, кімнати, коридори, парки все давало уявлення про ті історичні часи.

У деяких залах на території палацу, представлені картини сучасних художників В’єтнаму. Їх відрізняє яскравість фарб, насиченість відтінків. Тема війни звучить дуже гостро досі. Багато картин наводять на роздуми про сенс життя, про зв’язок людини з природою.
Картина в’єтнамського художника

Ми дуже добре провели ці два дні.

Вранці, попрощавшись з Хюе, на замовленому заздалегідь автомобілі, вирушили до чудового міста Хойан. По дорозі заїжджаючи і оглядаючи місцеві визначні пам’ятки, пагоди (храми).

Ферма з вирощування перлів

Хойан – місто музей

Нам хотілося відпочити біля моря і одночасно побачити щось нове в центральній частині країни. Тому ми довго вирішували куди краще поїхати і наш вибір припав на Хойан.

Прибувши в приморське місто Хойан ми зупинилися на узбережжі (Китайського моря). У заздалегідь замовленому бунгало, в приватному секторі. Бунгало ми знайшли, як і всі готелі в Booking.com. Це Сім’я Банг Vu Nhi. Залишилися задоволені.
Пляж на узбережжі в Хойане

Чотири дні відпочинку на морі, до якого було 1 хвилина від нашого житла. Тепле море, сонце, дрібний пісочок, маленькі крабики, що бігають уздовж берега, фрукти, чистота і порядок, ніякого поспіху. Благодать!

Сім’я, у якій ми замовили проживання, володіють невеликим рестораном на узбережжі і все: сніданок, лежаки, пляжні рушники входили у вартість. Вони були дуже уважні до наших бажанням і ми відчували себе затишно.

Першу половину дня ми проводили на пляжі. Купалися, загоряли, читали, балакали … У другу половину, відпочивши від сонця))), відправлялися гуляти по узбережжю заглядаючи в прибережні ресторанчики в пошуках нових кулінарних вражень.

Порада. Хочеться відзначити, що в ресторанах, розташованих уздовж моря, морепродукти знаходяться в спеціальних резервуарах і завжди є можливість спробувати свіжу рибу, крабів …

Однією з визначних пам’яток В’єтнаму є стара частина міста Хойан, якій ми присвятили два вечори.
Стара частина міста Хойан

До нього добиралися на міському таксі. Просили водія включити лічильник. Щоб він не придумав нас возити колами, включали навігацію, готові в будь-яку хвилину підказати дорогу.

Побродити по вуличках Хойа одна насолода, особливо ввечері, коли місто перетворюється. Це невелике старовинне містечко на річці Тхубон, який знаходиться в 4 км. від моря. У давні часи він був однією з стоянок на морському шовковому шляху і представляв собою жвавий порт, який був найбільшим в східній Азії.

Сюди заходили перські, китайські та арабські суду, які торгували перлами, шовком, цінними породами деревини і багатьом іншим. У другій половині 17-18 століть, частими гостями були французи, голландці, португальці, іспанці.

Все це не могло не відбитися на архітектурі міста. Великий вплив на неї справили китайці, які побудували тут свої квартали, торгові представництва, будинки для зборів і гільдії.

Свій слід залишили японці спорудивши торгові поселення і міст-пагоду, який перекинули через канал, що розділяє китайську і японську факторії.

У сьогоднішні дні він є яскравою пам’яткою старої частини Хойа. Міст невеликий, але цікавий тим, що критий дахом і всередині знаходиться пагода (храм).
Японський міст – пагода в Хойане

З настанням темряви, вулички старого міста перетворюються, його прикрашають різної форми різнокольорові ліхтарі. Приємна музика, яка чутна всюди створює особливу романтичну атмосферу. Човни і невеликі судна пропонують туристам оглянути місто пропливши по річці.

Безліч магазинчиків і ресторанів приваблюють туристів своїми пропозиціями. А театральні вистави, що відбуваються прямо на вулицях міста, знайомлять з культурою цієї країни.

Ще одна відмінна риса містечка – це безліч швейних ательє. Якщо хочете реалізувати свою ідею, є можливість замовити її майстрам і отримати своє замовлення в найкоротші терміни.

Із задоволенням поблукавши вуличками міста, Поглазов на вуличні театральні вистави, купивши сувеніри, спробувавши нові для нас страви в’єтнамської кухні, ми попрощалися з Хойане.

Вранці наступного дня, взяли міське таксі до аеропорту в Дананге і полетіли в Хошимін (Сайгон). Об 11 годині дня, ми вже були на місці.

Хошимін (Сайгон) – південна столиця В’єтнаму

Це місто сильно відрізнявся від попередніх, відчувалося американське і французьке вплив. Висотні сучасні будівлі, широкі вулиці і пішохідна частина. Безліч торговельних центрів, брендових магазинів, парків, храмів, костьолів і музеїв. Ще більша кількість байків і машин.
Південна столиця В’єтнаму – Хошимін (Сайгон)

У центрі міста на червоне світло, основна маса транспорту, зупинялася і пропускала пішоходів. Це прогрес))). Як ви здогадуєтеся, на пішохідних переходах, де немає світлофора, пройти майже було неможливо, що під кінець нашої подорожі мене дуже, це м’яко сказано, обурювало.

На нашому шляху зустрівся охоронець магазину «ох рано встає охорона»))), таку картину ми спостерігали і в інших містах.

У всіх містах, але особливо в Ханої і Хошиміні є мережа магазинів – кавова. Де можна випити не одну чашечку якісної кави та купити його в якості сувеніра. Що ми і зробили.
Кава, куплене в спеціалізованих магазинах – кав’ярня

В’єтнам займає друге місце після Бразилії по виробництву і експорту кави. Кава дуже смачне і ароматне. В’єтнамці заварюють його використовуючи спеціальний фільтр, накладаючи в нього каву і заливаючи зверху окропом. Виходить трохи, але міцно. Додається згущене молоко і окремо, для бажаючих, подається лід.
Кава з фільтром – В’єтнам

Національним видом кави є кави з яєчним жовтком. Смачно, але самої кави замало. Весь час поїздки ми отримали велике задоволення цим божественним напоєм.
Національний в’єтнамський кави з яєчним жовтком

У Хошиміні ми провели 1,5 дня. Подивилися центральну частину міста, заглянули на місцевий ринок, в торгові центри, костели, храми, парки і площі. Помилувалися площею Хо Ши Міна, її ще називають ратушній площею. Вона оточена колоніальними будівлями французької архітектури. Освітлена ввечері, вона виглядає ще привабливіше. Варто подивитися.

Що ще можна подивитися туристу в Хошиміні? Однією з визначних пам’яток південній частині В’єтнаму, є тунелі Ку Чи. Вони, під час американської експансії були осередком підпільного опору. Їх тривалість під землею від Сайгона до камбоджійської кордону 187 км. Але подивитися ми їх не встигли.
На наступний ранок ми полетіли додому.

Закінчуючи свою розповідь хочеться сказати кілька слів в загальному про В’єтнамі. Цікава країна, з багатовіковою культурою пам’ятниками минулого і неповторними куточками природи. Працьовитий, терплячий і доброзичливий народ, який багато вистраждав захищаючи свою країну не один раз.

підбиття підсумку

Своєю подорожжю ми залишилися задоволені.

Домогтися цього нам допомогло:

• зібрана інформація про визначні пам’ятки і чітке планування, враховуючи дні перебування у В’єтнамі;
  • чергування активного відпочинку з пасивним;
  • вибір готелів 3-4 зірки;
  • попереднє замовлення транспорту та квитків на літак;

Все це нам дозволило, жити в чистоті, подивитися заплановані об’єкти, не нервувати і вкластися в терміни.

Щоб ми змінили

• В Сапі залишилися б ще на один день для огляду міста.
  • Після Сапи виділили один день для відпочинку і тільки після цього відправлялися б у наступну поїздку. Наприклад, в Нінь Бінь.
  • Замінили б громадський поїзд на інший вид транспорту (машину або автобус).
  • Для огляду Хошиміну запланували б один день.

Все інше залишили б без зміни.

Якщо моя стаття допоможе Вам спланувати свою подорож по В’єтнаму, і ви залишитеся задоволені, мені буде дуже приємно.

Є питання? Пишіть в коментарях.

А на сьогодні, все.

Діліться посиланням і підписуйтесь на отримання нову інформацію.